Kies een onderwerp
Als je tijdens het verlengen van je abonnement hebt gekozen voor een lagere bundel dan kan het zijn dat je in de maand dat je nieuwe contract start buiten de bundel kosten maakt.
Aan de hand van een voorbeeld leg ik graag uit hoe dit komt:
In je vorige contract had je een bundel van 300 minuten en 5 GB internet. Tijdens het verlengen heb je gekozen voor 200 minuten en 20 GB internet. Je nieuwe contract start bijvoorbeeld op 19 oktober. Op 18 oktober heb je 250 minuten en 4 GB internet verbruikt. Op 19 oktober gaan je nieuwe bundels in. Bijvoorbeeld een 200 minuten bundel en 20 GB internet. Omdat je belbundel is verlaagd heb je direct 50 minuten buiten de bundel verbruikt. Je internetbundel is juist verhoogd waardoor je nog 16 GB zonder extra kosten kunt gebruiken.
Als je abonnement binnen 4 maanden afloopt of als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt, kun je een nieuwe telefoon aan je abonnement toevoegen. Kan dit niet? Neem dan even contact met me op. Meer informatie over je abonnement verlengen lees je op mijn verlengpagina.
Een verlenging start op de dag nadat jouw huidige abonnement is afgelopen.
Voor een maandelijks abonnement is dat de eerste dag van de volgende maand. Voor een 24-maanden abonnement kun je je einddatum in Ik Ben terugvinden:
Indien je het abonnement vroegtijdig hebt verlengd, dan start je nieuwe abonnement op de eerste dag van de volgende maand.
Via Ik Ben en de Ben app kun je je abonnement eenvoudig verlengen.
Je kunt verlengen als je abonnement maandelijks opzegbaar is of als het binnen 4 maanden afgelopen is.
Kun je nog niet verlengen, maar wil je wel al een nieuwe telefoon? Neem dan contact met me op.
Je kunt de einddatum van je contract terugvinden in Ik Ben. Staat daar alleen een startdatum? Dan is je einddatum al verstreken of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement.
Je abonnement loopt na de einddatum automatisch door als een maandelijks opzegbaar abonnement.
Je kunt op ieder moment je abonnement aanpassen om te profiteren van de nieuwste tarieven, ook vóór de einddatum van je contract.
Abonnement met mobiele telefoon
Is jouw mobiele telefoon direct leverbaar? Meestal binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je van koeriersdienst AMP Groep per e-mail een link waarmee je kunt inloggen op mijnafspraak.nl. Hier kun je direct online een bezorgafspraak maken. Je kunt dan zelf bepalen wanneer je bestelling wordt afgeleverd.
Is jouw toestel niet direct leverbaar? Op mijn website kun je bij jouw bestelde mobiele telefoon terugzien wat de verwachte levertijd is. Zodra de mobiele telefoon weer leverbaar is, ontvang je een e-mail van koeriersdienst AMP Groep om direct online een bezorgafspraak te maken.
Heb je jouw abonnement verlengd? Dan ontvang je geen nieuwe simkaart bij je bestelling. Je kunt de oude blijven gebruiken. Als nieuwe klant ontvang je jouw Ben simkaart tegelijkertijd met de bezorging van jouw mobiele telefoon.
Sim Only abonnement
Heb je je abonnement verlengd naar een Sim Only? Dan kun je gewoon gebruik blijven maken van je huidige simkaart. Je ontvangt dus geen nieuwe simkaart.
Word je nieuwe klant bij mij en heb je gekozen voor een levering van de simkaart per post, dan ontvang je je simkaart binnen 5 werkdagen na de aanvraag hiervan.
Wanneer je bij mij meerdere abonnementen hebt lopen en kunt deze verlengen, houdt dan rekening met het volgende:
- Je kunt maximaal twee bestellingen tegelijk hebben lopen. Je kunt dus per keer maximaal twee abonnementen verlengen.
- Daarnaast mag je per keer maximaal 1 abonnement met een mobiele telefoon bestellen. Het is dus mogelijk om je 1 abonnement te verlengen met een sim only abonnement en 1 verlenging met een mobiele telefoon.
Zodra je nieuwe contracten zijn gestart van de abonnementen die je verlengd hebt, kun je de overige abonnementen verlengen.