Kies een onderwerp
Er zijn verschillende redenen waarom ik jouw aanvraag kan afwijzen. Hierover informeer ik je altijd per e-mail.
Eén van de redenen kan zijn dat de BKR-toets een negatieve uitslag geeft, dan mag ik de mobiele telefoon niet op afbetaling aanbieden.
Je hebt dan 2 opties:
- Je kunt de mobiele telefoon in één keer betalen.
- Je neemt een Sim Only abonnement zonder mobiele telefoon.
Bel je mij liever? Voor (vragen over) het bestellen van een van mijn abonnementen kun je gratis bellen naar 0800 - 24 62 468. (Ma t/m Vr van 9:00 tot 20:00)
Tot snel!
Heb je een foutje gemaakt? Dat kan gebeuren!
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. Je kunt natuurlijk wel binnen de wettelijke bedenktijd je bestelling annuleren en opnieuw een bestelling plaatsen.
Je kunt de bestelling zelf annuleren via de e-mail van AMP en anders helpen mijn collega's van de klantenservice je ook graag.
Je kunt bij mij maximaal vijf abonnementen per persoon afsluiten. Je kunt tijdens je bestelling aangeven dat je al klant bij mij bent en dat je een extra aansluiting wilt.
Heb je al een abonnement met een toestelkrediet bij mij lopen? Je kunt pas een tweede abonnement met toestelkrediet aanschaffen als je eerste abonnement bezorgd en geactiveerd is.
Wil je een abonnement voor één van je kinderen bestellen? Dat kan als je al een Ben-abonnement hebt. In jouw IkBen-omgeving vraag je dan eenvoudig een Ben Kind-abonnement aan.
De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Er bestond al een heffing op lege cd’s en dvd’s. Sinds 1 januari 2013 gelden ook heffingen op apparaten waarmee je een privékopie van muziek of video kunt maken, zoals smartphones en tablets.
Tot en met 31 december 2022 werd er € 8,83 inclusief BTW in rekening gebracht. Vanaf 1 januari 2023 bedraagt de thuiskopieheffing € 6,41 inclusief BTW
Als je een nieuw abonnement bestelt, dan sluit ik je aan op het netwerk en zorg ik ervoor dat je gebruik kunt maken van mijn diensten. Hiervoor bereken ik aansluitkosten.
- Deze kosten worden op je eerste factuur in rekening gebracht.
- Als een je Ben abonnement via een ander verkooppunt hebt besteld, dan kan het zijn dat er vanwege een tijdelijke actie geen aansluitkosten in rekening worden gebracht door het desbetreffende verkooppunt. Deze kosten zie je wel terug op je eerste factuur. Het verkooppunt is verantwoordelijk voor het terugbetalen van de aansluitkosten.
- Bij het verlengen van je huidige abonnement, breng ik uiteraard geen aansluitkosten in rekening.
Je kunt je bestellingen bij mij op twee manieren betalen: per pin aan de deur of via iDEAL.
Als je kiest voor iDEAL, betaal je €0,01 om je rekeningnummer te bevestigen. Eventuele overige éénmalige kosten vind je terug op je maandfactuur. Een abonnement met telefoon kun je niet alleen met iDeal bestellen.
Als je kiest voor pinnen wordt je bestelling per koerier naar je verzonden. De éénmalige kosten pin je dan aan de deur.
Jammer dat je toch spijt hebt van de bestelling van je abonnement. Als je er over nadenkt om je bestelling te annuleren, kun je dat regelen op mijn annuleringspagina.
Als je geen bevestigingsmail hebt gekregen van nieuws@ben.nl, kun je het beste even in je spam-map kijken.
Heb je een dag na je bestelling nog steeds geen e-mail van mij ontvangen? Neem dan even contact op met mijn klantenservice.
Ik vind het leuk dat je een abonnement bij mij wilt afsluiten. Je kunt bij mij een abonnement afsluiten als je:
- 18 jaar of ouder bent
- een IBAN bankrekening hebt *
- op een Nederlands woonadres woont
- in het bezit bent van of een:
- Nederlandse ID kaart
- Nederlands paspoort
- Rijbewijs uitgegeven door de gemeente
- Buitenlands paspoort **
- Europese ID-kaart **
- verblijfskaart EU/EER
- verblijfsvergunning type 1 t/m 5
- óf een verblijfskaart familielid EU/EER
- een geldig e-mailadres hebt
* Heb je een buitenlandse IBAN bankrekening uit een SEPA land? In dat geval kun je niet online bestellen. Bel me voor het afsluiten van je abonnement.
** Je kunt helaas geen abonnement met toestelkrediet afsluiten als je een Buitenlands Paspoort of Europese ID-kaart hebt. Je kunt wel een sim-only afsluiten, of je toestel in één keer betalen.