Kies een onderwerp

Ik heb begin Oktober naar klanten een SMS gestuurd om een geldig e-mailadres in te stellen.

In deze SMS zit een hyperlink die je direct naar het wijzigingsformulier brengt. Deze link is veilig, controleer altijd of het adres in je browser begint met https://www.ben.nl/... of open de link met de app.

Ik heb de volgende twee soorten berichten verstuurd:

Versie 1 

Hallo, ik heb geen geldig e-mailadres van je. Zo kan ik je geen belangrijke informatie over je abonnement sturen. Geef je je juiste e-mailadres even door? Dat kan via ben.nl/mail/id=<..>. 

Of wijzig je e-mail adres in Ik Ben. 

Dank je wel. De groeten van Ben 

----------------------

Versie 2

Hallo, ik heb geen geldig e-mailadres van je. Zo kan ik je geen belangrijke informatie over je abonnement sturen, zoals een seintje als je mag verlengen. Geef je je juiste e-mailadres even door? Dat kan via ben.nl/mail/id=<..>. 

Of wijzig je e-mail adres in Ik Ben.  Dank je wel. De groeten van Ben 

----------------------

Kreeg je een ander bericht? Open de link dan niet en neem contact op met mijn klantenservice.