Ik ben niet de contractant. Kan ik wel het abonnement wijzigen via de klantenservice?
Wanneer je als niet-contractant telefonisch contact opneemt met mijn klantenservice, houd er dan rekening mee dat mijn collega’s je niet in alle gevallen kunnen helpen. Veel zaken kun je wel via Ik Ben of de Ben app regelen. Je kunt als contractant wel een machtiging afgeven aan een niet-contractant zodat ik in de toekomst een niet-contractant in de meeste gevallen wel direct kan helpen.
Hieronder vind je een overzicht van wijzigingen die mijn collega’s alleen kunnen doorvoeren als zij met de contractant spreken:
- Verlengen van het abonnement
- Aanvragen nieuwe simkaart
- Vervangende simkaart (aanvragen & activeren)
- E- mailadres wijzigen
- Bankrekeningnummer wijzigen
- Factuur versturen
- Annuleren bestelling
- Wijzigen / annuleren nummerbehoud aanvragen
- Adres wijzigen
- Blokkeren / deblokkeren simkaart
- Bundelwijziging
- MB Pauze uitschakelen
- Pin- en/of pukcode opvragen
- Opzeggen van het contract
- Reparatie aanmelden