Kies een onderwerp
- Bij het bezorgen controleert de bezorger je legitimatiebewijs. De gegevens die je invult op de website of via mijn bestellijn hebt doorgegeven moeten hetzelfde zijn als die op je legitimatiebewijs.
- De bezorger vraagt je 1ct te pinnen. De betaling wordt gebruikt om je rekening te bevestigen. Je kunt de kosten van je mobiele telefoon met pin betalen.
- Daarna moet je het contract tekenen. Je moet dit contract persoonlijk tekenen. Je kunt daarom alleen zelf je bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.
- Je ontvangt de bestelling.
Nadat jij een bestelling hebt geplaatst, wil ik je zo snel mogelijk je Ben simkaart en eventueel jouw nieuwe mobiele telefoon naar je verzenden.
Zodra jij je bestelling in ontvangst hebt genomen, vraag ik nummerbehoud voor je aan. Zo weet ik zeker dat je te behouden mobiele nummer naar de juiste simkaart wordt overgezet.
Je kunt je bestelling laten bezorgen waar je wilt. Bijvoorbeeld thuis, op je werk of bij vrienden. Je kunt het gewenste adres aangeven via mijnafspraak.nl.
Houd er wel rekening mee dat je alleen zelf de bestelling in ontvangst mag nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.
Bezorging op je werk
Als je de bestelling op je werk laat bezorgen is het handig voor de bezorger als je ook de naam van het bedrijf en de afdeling waar je werkt invult.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van koerierdienst AMP Groep een e-mail en sms waarin precies staat hoe je bestelling bij jou afgeleverd kan worden. Via deze mail en sms maak je een bezorgafspraak. Je kunt je bestelling laten bezorgen waar je wilt en wanneer het jou uitkomt, zolang je deze zelf in ontvangst kan nemen.
Je krijgt de e-mail van mijnafspraak@ampgroep.com. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan in je ‘spambox’, ‘junk e-mail’ of ‘ongewenste berichten’ van je mailbox of de e-mail daar misschien in staat.
Je kunt eenvoudig zelf je bezorgafspraak wijzigen. Dit kan tot 22:00 op de dag vóór je bezorgafspraak. Je kunt hier de dag, het tijdstip en het bezorgadres wijzigen.
Wijzig je bezorgafspraak op mijnafspraak.nl >
Kun je je afspraak niet meer wijzigen? Als je niet thuis bent tijdens je bezorgafspraak, krijg je automatisch een e-mail van me waarin je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken.
Heb je een sim-only besteld en met iDEAL betaald? Dan heb je geen bezorgafspraak nodig, je nieuwe simkaart wordt gewoon door PostNL in de brievenbus bezorgd.
Het moment waarop je gebruik kunt gaan maken van je nieuwe abonnement nadat deze is bezorgd is afhankelijk of je je huidige mobiele nummer wilt behouden:
Nummerbehoud
Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kun je gebruik maken van je Ben simkaart zodra je aanvraag tot nummerbehoud is afgerond. Over de voortgang van je nummerbehoud aanvraag houd ik je per mail op de hoogte. Je abonnementskosten gaan pas in zodra je mobiele nummer is overgezet.
Wil je al eerder gebruik maken van de Ben simkaart? Bekijk de mogelijkheden.
Nieuw telefoonnummer aangevraagd
Ongeveer 24 uur nadat de AMP Groep koerier het abonnement heeft afgeleverd, kun je gebruik maken van je nieuwe Ben simkaart. Vanaf dat moment ga je ook voor je abonnement betalen. Je ontvangt een e-mail zodra je simkaart actief is.
Als je ervoor gekozen hebt om je Ben simkaart via de post te laten versturen tijdens het plaatsen van je bestelling, dan kun je hier na ontvangst van de simkaart direct gebruik van maken.
Bel/SMS- & internetbundel
Wat betaal je?
Je betaalt de kosten van je oude bundel naar verhouding totdat je nieuwe bundel ingaat. De kosten van je nieuwe bundel breng ik ook naar verhouding in rekening tot aan het einde van de maand. Heb je buiten de bundel kosten gemaakt omdat je oude bundel al was verbruikt? Dan breng ik de kosten voor het buiten de bundel tarief in rekening.
Wat krijg je?
Je ontvangt het volledige volume van je nieuwe bundel, minus de minuten, SMS’jes en/of MB's die je al hebt verbruikt in die maand.
Voorbeeld
Op de 16de dag van de maand verhoog je je 200 min/SMS-bundel van € 3,00 per maand naar Onbeperkt min/SMS voor € 5,00 per maand. Je kunt deze maand in Onbeperkt min/SMS verbruiken. Omdat je je bundel hebt aangepast, betaal je deze maand in totaal € 4,00. Deze kosten zijn als volgt opgebouwd:
Van de 1ste tot de 15de dag betaal je € 1,50 voor de 200 min/SMS-bundel en van de 16de tot de laatste dag van de maand betaal je € 2,50 voor Onbeperkt min/SMS-bundel.