Beste mobiele provider uit de test
Uit onderzoek van de Consumentenbond in het najaar van 2023 blijkt dat ik de Beste mobiele provider uit de Test ben. Ik scoor een dikke voldoende op de kwaliteit van mobiel internet. Voor de kwaliteit van mobiel bellen krijg ik het hoogste cijfer van de markt, een 8,6. Maar het meest trots ben ik op mijn klantenservice, die met een 9,6 het beste van de markt wordt beoordeeld. Kortom, bij mij zit je goed voor het beste telefoonabonnement en Sim Only voor de beste prijs. Ik ben trots, maar nog meer op jullie. Mijn geweldige klanten. Ik doe het allemaal om jullie blij te maken.
Ben het klantvriendelijkst
Uit onafhankelijk onderzoek van MarketResponse blijkt dat ik de klantvriendelijkste telecomprovider van 2021 ben. Mijn klanten beoordeelden mij op het nakomen van beloftes, oplossen van fouten, vriendelijkheid en bereikbaarheid. Ik ben trots, maar nog meer op jullie. Mijn geweldige klanten. Ik doe het allemaal om jullie blij te maken.
Ben er voor jou
Hoe ik het doe? Ik hou van mensen. Daarom stel ik jouw beleving altijd centraal. Of ik je nu aan de telefoon heb of digitaal spreek, ik benader je overal hetzelfde. En zo persoonlijk mogelijk. Ik laat zien wie ik ben en doe het net even anders dan anderen.
Ben niet alleen
Ik heb geweldige mensen om me heen. Ze helpen mij je te geven waar je naar zoekt. Als er iets niet gaat zoals het hoort, gaan ze meteen aan de slag met een oplossing. Zo worden we vrienden én haal jij maximaal plezier uit je budget.
Dank je wel voor je positieve beoordeling.